IMM Graduate School of Marketing

Pengenalan

Baca keterangan rasmi

Mengenai IMM Graduate School of Marketing

Pemasaran adalah asas kepada kejayaan mana-mana perniagaan, sama ada besar atau kecil, dan IMM GSM memainkan peranan utama dalam mempromosikan kepentingan pemasaran bukan sahaja sebagai kerjaya tetapi juga sebagai cara untuk mengorientasikan perniagaan.

Misi

Misi IMM Graduate School of Marketing (IMM GSM) adalah untuk terus memberikan kemahiran, pengetahuan dan kecekapan pemasaran yang relevan dan berkualiti kepada para pelajarnya, dengan itu mewujudkan pemasar profesional yang berkelayakan dan lengkap, yang berkemahiran dan berkemampuan dengan berkesan dalam persekitaran perniagaan. Dengan cara ini, graduan IMM GSM akan menyumbang kepada pembangunan keseluruhan ekonomi yang kukuh dan diakui secara global.

Visi

IMM GSM berusaha menjadi penyedia pilihan pembelajaran jarak jauh dan Pusat Kecemerlangan untuk disiplin pemasaran dan pemasaran yang berkaitan di selatan Afrika. Dalam usaha kami untuk menjadi titik sentuhan untuk pengetahuan pemasaran dan maklumat, IMM GSM akan terus menyediakan semua pihak yang berkepentingan dengan perkhidmatan pelanggan yang unggul dan profesional serta perkara integriti akademik tertinggi.

This school offers programs in:
  • English

Lihat BBAs » Lihat Ijazah Sarjana Muda » Lihat Sijil » Lihat Diploma » Lihat Sarjana »

Program-program

Sekolah ini juga menawarkan:

BBA

Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan (BBA) dalam Pengurusan Pemasaran

Campus Sepenuh masa Sambilan 3 - 4  February 2019 Afrika Selatan Johannesburg + 1 lagi

BBA dalam Pengurusan Pemasaran terdiri daripada modul wajib dan modul elektif [+]

BBA dalam Pengurusan Pemasaran terdiri daripada modul wajib dan modul elektif.

Ijazah ini terdiri daripada 20 modul dan berstruktur seperti berikut:

Tahun 1MAR101 - Pemasaran 1 (20 kredit)BC101 - Komunikasi Perniagaan 1 (20 kredit)BL101 - Undang-undang Perniagaan 1 (20 kredit)BM101 - Pengurusan Perniagaan 1 (20 kredit)BS101 - Statistik Perniagaan 1 (20 kredit)ECO101 - Ekonomi 1 (20 kredit)FM101 - Pengurusan Kewangan 1 (20 kredit)Tahun 2MAR202 - Pemasaran 2 (20 kredit)BM202 - Pengurusan Perniagaan 2 (20 kredit)ECO201 - Ekonomi 2 (20 kredit)FM202 - Pengurusan Kewangan 2 (20 kredit)MC201 - Komunikasi Pemasaran 2 (20 kredit)Elektif (20 kredit)Tahun 3MAR303 - Pemasaran 3 (20 kredit)BM303 - Pengurusan Perniagaan 3 (20 kredit)FM303 - Pengurusan Kewangan 3 (20 kredit)IAM301 - Pemasaran Antarabangsa dan Afrika 3 (20 kredit)MRT301 - Penyelidikan Pemasaran: Teori 3 (20 kredit)MRP302 - Penyelidikan Pemasaran: Projek 3 (20 kredit)Elektif (20 kredit)Modul elektif... [-]

Ijazah Sarjana Muda

BCom dalam Sains Pemasaran dan Pengurusan

Campus Sepenuh masa February 2019 Afrika Selatan Johannesburg

BCom dalam Sains Pemasaran dan Pengurusan telah diluluskan oleh Majlis Pendidikan Tinggi (CHE) dan akan ditawarkan oleh GSM IMM ke atas dan ke atas [+]

BCom dalam Pemasaran dan Sains Pengurusan telah diluluskan oleh Majlis Pendidikan Tinggi (CHE) dan akan ditawarkan oleh GSM IMM di atas tawaran BBA semasa dalam Pengurusan Pemasaran. Nombor ID Pihak Berkuasa Afrika Selatan adalah 90737.

BCom dalam Pemasaran dan Sains Pengurusan menggabungkan fungsi pemasaran dengan fungsi sokongan yang berkaitan seperti pengedaran, logistik dan pengurusan projek dengan tumpuan yang kuat terhadap penyelidikan perniagaan. Kelayakan ini bertujuan untuk memenuhi peranan pengurusan dalam industri dan oleh itu mempunyai fokus perniagaan yang kuat. BCom dalam Sains Pemasaran dan Pengurusan akan menyediakan pelajar dengan pengetahuan pemasaran dan pengurusan khusus serta kemahiran untuk menggunakan pengetahuan itu untuk melanjutkan kerjaya mereka melalui kajian akademik.... [-]


Ijazah Sarjana Muda Falsafah dalam Pengurusan Pemasaran

Campus Sepenuh masa Sambilan 1 - 2  February 2019 Afrika Selatan Johannesburg + 1 lagi

Kepujian BPhil dalam Pengurusan Pemasaran akan ditawarkan pada tahap 8 dari NQF (HEQF sejajar) dan akan [+]

Kepujian BPhil dalam Pengurusan Pemasaran akan ditawarkan pada tahap 8 dari NQF (selaras HEQF) dan akan terdiri daripada 140 kredit.

Kriteria kemasukanIjazah Sarjana Muda yang sesuai di peringkat NQF dengan Pengurusan Pemasaran 3 sebagai modul utama.Surat CV dan surat motivasi diperlukan.Sebarang kelayakan lain yang setara.

Pemohon dikehendaki melengkapkan Borang Permohonan Kemasukan Siswazah untuk Kepujian BPhil dalam Pengurusan Pemasaran, yang, bersama-sama dengan salinan sijil pendidikan, dokumen identiti / pasport, surat motivasi dan CV, hendaklah dikembalikan melalui pos berdaftar kepada:

Dekan: Pengajian Siswazah

IMM GSM

PO Box 91820

Auckland Park

2006... [-]