Pengiklanan dan Perhubungan Awam (BA)
Lindenwood University
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Saint Charles, Amerika Syarikat
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
4 tahun
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
USD 9,550 / per semester *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* kadar blok untuk tuisyen tradisional sepenuh masa
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Misi
Lindenwood UniversityProgram Pengiklanan dan Perhubungan Awam komited untuk menyediakan kurikulum yang berfokuskan industri. Pelajar kami belajar berkomunikasi merentas pelbagai media untuk mendapatkan pengetahuan industri melalui aplikasi praktikal, projek kehidupan sebenar dan acara profesional.
Penglihatan
Kami mencipta pemain dan pemimpin pasukan strategik dalam industri pengiklanan dan perhubungan awam.
"Satu-satunya yang berterusan ialah perubahan." Kenyataan ini adalah benar terutamanya kerana citarasa pengguna sentiasa berubah serta media yang digunakan pengguna untuk berinteraksi dengan produk dan perkhidmatan. Kami terdedah kepada sehingga 5,000 iklan setiap hari pada komputer peribadi, telefon kami, di pam gas, di panggung wayang, pada kereta berbalut, di gerai bilik mandi, pada pelekat yang diletakkan pada buah-buahan dan semasa acara sukan. Seperti pengiklanan, perhubungan awam ada di mana-mana, kerana pengamal berusaha untuk mendapatkan liputan editorial untuk individu dan syarikat.
Media digital telah membentuk semula permainan iklan apabila pengguna meninggalkan jejak digital penggunaan produk dan perkhidmatan mereka. Syarikat berisiko kehilangan pelanggan jika mereka tidak dapat menyesuaikan kempen yang mencerminkan dan bergema dengan khalayak sasaran. Pengguna ingin berdialog dengan jenama, dan media sosial (tweet, video, sembang, siaran, hashtag, blog) ialah alat yang sesuai untuk pengiklan bercakap dengan pelanggan semasa dan bakal pelanggan. Syarikat memerlukan orang yang bijak dan berpengetahuan untuk mengemudi situasi yang sentiasa berubah. Ini mungkin anda.
Pengiklanan adalah berdasarkan satu perkara: kebahagiaan!" Don Draper, Lelaki Gila. Apakah pengiklanan? Pengiklanan ialah komunikasi persuasif berbayar yang menggunakan media massa bukan peribadi serta bentuk komunikasi interaktif lain untuk menghubungkan penaja yang dikenal pasti (jenama) dengan khalayak sasaran. “Tanpa promosi, sesuatu yang mengerikan berlaku...tiada! PT Barnum, Showman Terhebat. Apakah komunikasi strategik? Komunikasi strategik juga merupakan satu bentuk komunikasi, tetapi mempunyai hubungan yang lebih rapat dengan bidang perhubungan awam. Perhubungan awam memberitahu perkara yang betul, kepada orang yang betul, pada masa yang sesuai. Komunikasi strategik ialah usaha komunikatif peringkat lebih tinggi yang digunakan bukan sahaja oleh perniagaan tetapi juga untuk bukan untuk keuntungan dan kerajaan. Komunikasi strategik ialah komunikasi bertujuan yang memfokuskan pada "apa" dan "bagaimana" kandungan yang disampaikan kepada pihak berkepentingan.
Pengiklan membangunkan kempen yang berkomunikasi tentang produk dan perkhidmatan dan komunikasi strategik memaparkan kandungan dengan fokus yang menghubungkan kepada misi organisasi. Semasa pengajian anda, anda akan terus meningkatkan kemahiran khusus anda dalam penyelidikan, strategi, kreativiti, penulisan dan pengurusan.
Memperolehi Ijazah Sarjana Muda Sastera dalam Pengiklanan dan Perhubungan Awam di Lindenwood University
Sarjana Muda Sastera dalam Pengiklanan dan Perhubungan Awam termasuk kursus dalam pengiklanan, seni dan reka bentuk, komunikasi, pemasaran digital, pemasaran, perhubungan awam serta peluang pengalaman, dengan pendedahan kepada aplikasi dan penglibatan dunia sebenar untuk kerjaya masa depan anda. Semasa pengajian anda, anda akan diperkenalkan dengan topik (kelas 1000 dan 2000 peringkat) diikuti dengan pengukuhan di mana anda dapat mempraktikkan apa yang anda pelajari (3000 kelas peringkat) dan membuat kesimpulan dengan kerja kursus penguasaan yang membolehkan anda membangunkan kempen anda sendiri (tahap 40000). kelas).
Lindenwood University Fakulti Pengiklanan dan Perhubungan Awam
Anda akan diajar oleh beberapa pengamal pengiklanan dan perhubungan awam yang paling bersemangat. Mereka mempunyai latar belakang pendidikan dan dunia sebenar, kemahiran profesional dalam pengiklanan, perhubungan awam, dan komunikasi strategik. Mereka memahami landskap industri yang sentiasa berubah dan akan menyediakan anda untuk langkah seterusnya selepas tamat pengajian, sama ada kerjaya dalam bidang pilihan anda atau meneruskan pendidikan anda di sekolah siswazah.
Memperoleh Pensijilan Etika Pengiklanan
Persekutuan Pengiklanan Amerika, bersama-sama dengan Institut Etika Pengiklanan (IAE), telah memulakan peluang sijil profesional baharu untuk pengiklanan, perhubungan awam dan profesional komunikasi pemasaran. Berdasarkan kepentingan etika yang semakin meningkat dan didokumenkan kepada pengguna, profesional dan pelanggan; sesi setengah hari menyediakan pelajar untuk memahami dan menyelesaikan dilema etika dalam perkataan sebenar pengiklanan.