Ijazah sarjana muda dalam pentadbiran perniagaan
Ibmec
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Rio de Janeiro, Brazil
Bahasa
Portugis
Format kajian
Di kampus
Tempoh
3400 Jam
laju
Sambilan
Yuran tuisyen
BRL 3,090 / per month *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* Yuran bulanan: BRL 3,090.00
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Kursus
Pengijazahan dalam Pentadbiran di Ibmec di Rio de Janeiro membangunkan kemahiran untuk menyelesaikan cabaran yang dikenakan oleh pasaran dan oleh pengurusan moden. Ditujukan kepada mereka yang ingin mengikuti laluan yang inovatif, menjadi sebahagian daripada pasukan berprestasi tinggi, latihan menyediakan profesional untuk menyelesaikan masalah yang bersifat operasi dan strategik dalam organisasi semua segmen, yang bertujuan untuk pertumbuhan mampan mereka.
Di Ibmec , kursus ini menyediakan alat untuk pelajar membangun dengan autonomi untuk bertindak sebagai peneraju keusahawanan dalam ekonomi global dan kompleks. Disiplin tersebut mempunyai kandungan analisis yang kukuh dan kedalaman teori yang bertujuan untuk membangunkan kemahiran dalam empat bidang: Kewangan, Pemasaran dan Strategi, Operasi dan Logistik dan Pengurusan Orang, dengan lebih menekankan pada dua yang pertama. Di samping itu, pelajar menerima latihan yang tinggi dalam kaedah kuantitatif.
Ibmec percaya pada kecemerlangan berorientasikan amalan dengan menawarkan satu set aktiviti tambahan yang memperdalam pembangunan kemahiran pasaran dan semangat kerjasama dan integrasi. Di Pusat Keusahawanan dan Pengantarabangsaan - CEI, pelajar boleh bekerja di syarikat junior dari semester pertama dan memanfaatkan skop antarabangsa melalui perjanjian di lebih daripada 54 institusi di seluruh dunia.
Pasaran buruh
KEWANGAN DAN KAWALAN Analisis kewangan, perundingan dan kawalan, operasi dalam pasaran kewangan, bertindak dalam pengurusan eksekutif tertumpu pada pengurusan kewangan, dalam syarikat perundingan dan pengauditan, dalam institusi pasaran kewangan, dalam syarikat komersial dan perindustrian, sebagai tambahan kepada jenis organisasi lain .
STRATEGI PERNIAGAAN Penghuraian analisis pasaran, alam sekitar dan persaingan; pengenalpastian ancaman dan peluang untuk perniagaan, pembinaan senario masa depan, pembangunan dasar tindakan dan sistem pengurusan strategik yang mampu memantau prestasi keputusan yang diperolehi.
PEMASARAN Pengurusan jenama dan produk, perkhidmatan pelanggan, pembangunan dasar perhubungan awam dan garis panduan untuk komunikasi perniagaan dengan pasaran.
LOGISTIK Penyelarasan proses dalaman untuk pengeluaran dan pengedaran barangan dan perkhidmatan, bertujuan untuk memaksimumkan kepuasan pelanggan dengan mengurangkan kos organisasi.
SUMBER MANUSIA Definisi pengambilan, pemilihan, latihan, proses penilaian prestasi dan, terutamanya, pelaksanaan dasar, garis panduan dan strategi dalam pengurusan orang yang membolehkan sumbangan individu dan pasukan dalam mencapai misi korporat.
SISTEM MAKLUMAT Pengoptimuman aliran maklumat, pembangunan dan pelaksanaan projek teknologi maklumat menggunakan teknik yang sesuai untuk persekitaran perniagaan. Perancangan dan pengurusan pangkalan data dan pembangunan metodologi pemprosesan maklumat.