Ijazah Sarjana Muda dalam Kajian Kanak-kanak
East Hartford, Amerika Syarikat
TEMPOH MASA
6 up to 9 Semesters
BAHASA
Inggeris
LAJU
Sepenuh masa
TARIKH AKHIR PERMOHONAN
Minta tarikh akhir permohonan
TARIKH MULA PALING AWAL
Minta tarikh mula paling awal
YURAN TUISYEN
USD 39,488 / per semester
FORMAT PENGAJIAN
Di kampus
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Membentuk Pikiran Besok
Anda boleh membuat perbezaan positif dalam kehidupan kanak-kanak. Dari lahir hingga lapan tahun, kanak-kanak memerlukan asas sokongan dan pengetahuan yang kuat untuk mencapai kejayaan sepanjang hayat. Dengan menjadi pendidik awal kanak-kanak, anda boleh memainkan peranan penting dalam perkembangan kanak-kanak dan pembelajaran awal.
Ibu bapa, keluarga, dan masyarakat perlu menumpukan, memupuk dan menyediakan - penjaga yang dilaburkan dalam pertumbuhan kanak-kanak. Pendidik awal zaman kanak-kanak memberi tumpuan kepada memupuk kemahiran sosial, fizikal, emosi, dan kognitif kanak-kanak serta mengembangkan kebolehan mereka dalam bahasa dan celik huruf.
Pembelajaran Hands-On
Pelajar akan mempunyai peluang yang luas untuk belajar secara langsung dan akan mendapat pengalaman dalam pelbagai tetapan awal kanak-kanak, termasuk Sekolah Magnet di Riverside Magnet yang terinspirasi oleh Reggio Emilia.
Graduan dari Pengajian Kanak-kanak BS kami dan program Pendidikan Awal Kanak-kanak AS akan memperoleh Kelayakan Guru Awal Kanak-kanak (ECTC). ECTC akan dikehendaki oleh semua guru Connecticut dalam program yang dibiayai oleh negara menjelang 2020, dan Goodwin College telah diluluskan untuk peringkat Infant / Toddler dan Prasekolah.
Kerjaya dalam Kajian Kanak-kanak
Ijazah dari Goodwin College akan membantu mempersiapkan anda untuk kerjaya yang bekerja dengan anak-anak dan keluarga sebagai:
- Peguambela Anak
- Pentadbir Penjagaan Anak
- Guru Penjagaan Anak
- Penyelaras Kurikulum
- Pengarah Awal Kanak-Kanak
Program ijazah ini didasarkan pada teori perkembangan dan kecenderungan pendidikan yang baru muncul dalam pendidikan awal kanak-kanak. Setelah selesai program pelajar akan membangunkan kebolehan membuat etika dan kemahiran untuk memupuk hubungan melalui teknik penyelesaian masalah kreatif. Profesional kanak-kanak awal mesti memperoleh kemahiran ini untuk memimpin program berkualiti tinggi untuk kanak-kanak.
Keperluan kemasukan
Pelajar yang memasuki Sarjana Muda Sains dalam Kajian Kanak-kanak mesti memenuhi kriteria berikut:
- Lulus cek latar belakang
- Lengkapkan ENG 101 - Komposisi Bahasa Inggeris dengan gred "C" atau lebih baik
- Pelajar yang memasuki dengan credential Associate Development Child (CDA) sah akan dianugerahkan 9 kredit (ECE 102 dan satu praktikum CDA 6 kredit ke kredit elektif) ke ijazah bersekutu atau ijazah sarjana muda.
Keperluan pengijazahan
Pelajar mesti melengkapkan semua keperluan pengajian Ijazah Sarjana Muda Sains seperti yang dinyatakan dalam katalog. Di samping itu, pelajar mesti melengkapkan semua kursus teras awal Kanak-Kanak, PSY 115 dan PSY 365 dengan gred minimum "C" dalam setiap kursus dan IPK kumulatif minimum sebanyak 2.3.
ECE 251 Pelajar Pelajar I dan ECE 252 Pelajar Pelajar II boleh dipindahkan ke dalam program ini sekiranya pelajar itu telah menamatkan ijazah bersekutu dalam pendidikan awal kanak-kanak dan menyelesaikan pengajaran pelajar untuk menyelesaikan ijazahnya. ECE 450 dan ECE 451 Capstones tidak boleh dipindah milik ke program dari institusi lain.
Hasil Program Belajar Kanak-kanak
Apabila berjaya menyelesaikan Ijazah Sarjana Muda dalam program pembelajaran kanak-kanak, graduan akan dapat:
- Mewujudkan persekitaran pembelajaran dan arahan pembelajaran yang bersesuaian berdasarkan pengetahuan tentang kekuatan, minat dan keperluan masing-masing kanak-kanak dan membolehkan setiap kanak-kanak untuk memajukan pembelajarannya.
- Mewujudkan hubungan yang saling menghormati dan timbal balik yang mengakui ciri-ciri rumit keluarga dan komuniti kanak-kanak dan menyokong penglibatan aktif dan sah keluarga dalam pembangunan dan pembelajaran anak-anak mereka.
- Menggambarkan dan menganalisis amalan mereka untuk meningkatkan hasil untuk semua kanak-kanak.
- Merancang, melaksana, dan menilai kurikulum yang bermakna dan mencabar untuk semua kanak-kanak berdasarkan piawai pembelajaran awal dan sumber yang berkualiti tinggi.
- Terapkan Kod Etika Perilaku NAEYC untuk kerja mereka dengan anak-anak, keluarga, dan profesional zaman kanak-kanak lain.
- Cari dan gunakan sumber profesional yang sesuai dan bekerjasama dengan organisasi profesional untuk memaklumkan dan memperbaiki amalan mereka.
- Peguambela untuk kanak-kanak, keluarga, dan profesion awal kanak-kanak.
- Berkomunikasi secara berkesan dan profesional secara lisan dan melalui tulisan.