Keystone logo

512 Sarjana Muda Program dalam Pemasaran 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana Muda
  • BSc
  • BA
  • BBA
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (512)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

    Sarjana Muda Program dalam Pemasaran

    Bidang Pemasaran merujuk kepada pemahaman gelagat pengguna dalam hal penggunaan produk dan perkhidmatan, dan strategi jualan dan komunikasi yang digunakan dalam memujuk pengguna untuk menggunakan produk atau perkhidmatan. A Ijazah Sarjana Muda Pemasaran boleh menjadi permulaan kerjaya dalam bidang pemasaran.

    Dengan Ijazah Sarjana Muda Pemasaran, pelajar bukan sahaja mendapat kemahiran dan pengetahuan yang diperlukan untuk memasuki bidang pemasaran, tetapi juga memperoleh asas yang kukuh dalam perniagaan. Melalui kerja kursus memberi tumpuan kepada topik-topik seperti tingkah laku dan penyelidikan pemasaran, pengiklanan, e-dagang, dan pemasaran global, untuk menamakan beberapa, pelajar yang mengikuti Ijazah Sarjana Muda Pemasaran mempelajari asas-asas yang diperlukan untuk berjaya. Graduan Sarjana Muda Pemasaran mempunyai banyak peluang untuk memulakan kerjaya mereka, sama ada dalam perniagaan kecil, syarikat besar, atau bukan keuntungan organisasi.

    Jika anda sedang mempertimbangkan kerjaya dalam perniagaan, pertimbangkan Sarjana Muda Pemasaran. Ada banyak program untuk memenuhi keperluan anda, hanya mengambil lihat di pilihan di bawah!