Sarjana Muda dalam Kejuruteraan Audio
SAE Institute Germany
Maklumat Utama
Pilih lokasi
Lokasi kampus
Berlin, Jerman
Bahasa
Inggeris
Format kajian
diadun
Tempoh
24 - 42 bulan
laju
Sepenuh masa, Sambilan
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
pengenalan
Sama ada anda ingin bekerja dalam pengeluaran muzik, pasca produksi untuk filem atau TV, bunyi langsung, penyiaran radio, reka bentuk bunyi, bunyi permainan atau dalam salah satu daripada banyak bidang industri audio yang berbeza, Pengeluaran Audio BA/BSc (Hons) * Ijazah Sarjana Muda memberi anda pengetahuan dan kemahiran praktikal yang diperlukan untuk kerjaya yang berjaya.
Program pengajian terdiri daripada dua kursus, Diploma Kejuruteraan Audio SAE yang terkenal dan diiktiraf industri dan peringkat Sarjana Muda yang menyediakan anda set kemahiran tambahan dan pemahaman tentang industri kreatif, pengurusan projek, harta intelek dan teknik audio khusus, yang membawa kepada peringkat antarabangsa ijazah BA/BSc (Kepujian) Pengeluaran Audio* yang diiktiraf, disahkan oleh University Of Hertfordshire.
Terdapat pelbagai mod belajar yang tersedia:
- Sepenuh masa: Kursus ini dihantar sepenuh masa dan tempoh standard ialah 96 minggu (24 bulan). Kajian padat dan pantas ini membolehkan anda menamatkan pengajian dengan lebih cepat, dan memulakan kerjaya anda lebih awal.
- Sambilan: Dalam kes pengajian sambilan, terdapat 2 pilihan yang tersedia. Pilihan satu terdiri daripada tempoh standard selama 120 minggu (30 bulan). Pilihan 2 meliputi 168 minggu (42 bulan).
*Selepas berjaya menamatkan Diploma SAE, pelajar mungkin layak untuk mendaftar dalam program yang disahkan oleh University Of Hertfordshire dan belajar ke arah ijazah Kepujian. Pemohon yang memenuhi syarat kemasukan tertentu boleh memohon mod pengajian sepenuh masa. ± biasanya tidak terpakai untuk bukan pemastautin EU Institut SAE berhak untuk membuat semakan dan perubahan pada maklumat yang dibentangkan, selaras dengan tindakan penambahbaikan berterusan dan maklum balas pihak berkepentingan.
Kemasukan
Galeri
Pengumuman
Untuk memahami apa yang membentuk pembelajaran kontemporari, kita mula-mula melihat keperluan pelajar kita. Pembelajaran yang berjaya hanya terjamin jika keperluan individu diambil kira serta jenis pelajar yang berbeza.