Sarjana Muda Sains dalam Pemasaran - LIU Brooklyn
Long Island University
Maklumat Utama
Lokasi kampus
New York, Amerika Syarikat
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
Minta maklumat
laju
Minta maklumat
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Sep 2023
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Mengenai
Memahami pasaran dinamik dan keperluan pengguna adalah penting untuk kejayaan perniagaan pada abad ke-21. BS dalam Pemasaran 120 kredit menyediakan pelajar untuk kerjaya profesional dalam pelbagai fungsi pemasaran dalam organisasi perniagaan dan bukan keuntungan. Pemasaran melibatkan kajian pengembangan produk baru, penyelidikan pemasaran, analisis sistem pengedaran, penentuan dasar harga, promosi produk dan idea, hubungan perniagaan, dan ramalan perilaku pengguna.
Sebagai majoriti pemasaran, anda akan mengembangkan kemahiran kreatif, analitik dan komunikasi yang diperlukan untuk berjaya dalam bidang. Anda juga akan membangunkan kecekapan dalam promosi dan pengedaran produk, perkhidmatan, pembeli, dan penyelidikan pasaran. Kursus pemasaran memberi tumpuan kepada mengintegrasikan teori dan aplikasi praktikal melalui penggunaan kes-kes, simulasi komputer, dan melalui projek-projek lapangan tangan.
Graduan baru-baru ini mengejar kerjaya pemasaran di syarikat-syarikat seperti Sony Music, Gray Advertising dan Saatchi
Keusahawanan @ LIU
Pemikir keusahawanan membuat nilai dalam masyarakat menggunakan inovasi di bawah keadaan ketidakpastian. Keupayaan untuk berfikir secara berniaga adalah kritikal untuk semua pelajar, tidak kira rancangan utama atau kerjaya mereka. Program keusahawanan di LIU Brooklyn dirancang untuk melibatkan pelajar untuk berfikir entrepreneurally ketika mereka belajar bagaimana untuk melaksanakan visi mereka secara efisien dan efektif.
Proses keusahawanan memerlukan pelajar untuk bertanya soalan-soalan yang sukar mengenai sifat usaha mereka dengan menggunakan kemahiran yang dikembangkan di seluruh teras perniagaan. Apakah faedah produk atau perkhidmatan dan bagaimana ia dibezakan dari pertandingan? Apakah sasaran pasaran dan bagaimana ia akan ditembusi? Bagaimanakah produk atau perkhidmatan akan dihasilkan? Apakah kakitangan yang diperlukan dan bagaimana mereka akan diuruskan? Apakah risiko usaha dan apa yang boleh dilakukan untuk mengurangkannya? Apakah implikasi kewangan rancangan itu? Apa sumber, termasuk pembiayaan, diperlukan?
Cara terbaik untuk memahami proses keusahawanan ialah dengan mengambil pendekatan secara langsung dan pengalaman. Dalam hal ini, pelajar akan berinteraksi secara meluas dengan komuniti perniagaan di dalam dan di luar bilik darjah dan menghasilkan satu pelan yang boleh dipertahankan kepada pelabur berpotensi dan boleh dilakukan di dunia nyata.
Terdapat tiga cara untuk mempelajari keusahawanan di LIU Brooklyn. Di peringkat sarjana, ada yang besar dan kecil yang ada.
Persatuan Pelajar, Organisasi
Sekolah Perniagaan, Pentadbiran Awam dan Sains Maklumat mempunyai beberapa persatuan pelajar, organisasi dan kelab yang boleh disertai oleh pelajar. Kumpulan ini memberi peluang kepada pelajar untuk bertemu dan menjalin hubungan dengan pelajar lain, ahli fakulti, dan profesional yang berkongsi minat yang sama. Mereka memupuk peluang pertumbuhan dan kepimpinan peribadi dan profesional di luar kelas dan merupakan penambahan yang indah kepada resume anda. Laman Web ini memberikan gambaran umum mengenai setiap kumpulan. Kami menggesa para pelajar untuk terlibat dengan kumpulan yang berkaitan dengan laluan kerjaya mereka. Mereka yang masih belum memilih major boleh juga terlibat dalam persatuan, organisasi atau kelab pelajar untuk meneroka pelbagai laluan kerjaya di Sekolah Perniagaan, Pentadbiran Awam dan Sains Maklumat.
English Language Requirements
Sahkan penguasaan bahasa Inggeris anda dengan Ujian Bahasa Inggeris Duolingo! DET ialah ujian Bahasa Inggeris dalam talian yang mudah, pantas dan berpatutan yang diterima oleh lebih 4,000 universiti (seperti ini) di seluruh dunia.