Sarjana Muda Sains Pentadbiran Perniagaan Komprehensif - Penekanan Pemasaran
University Of Nebraska Kearney
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Kearney, Amerika Syarikat
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh, Di kampus
Tempoh
4 tahun
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
USD 209 / per credit *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Aug 2024
* tuisyen dalam negeri setiap jam kredit; USD 455 setiap jam kredit - pelajar antarabangsa
pengenalan
Segala-galanya mesti dipasarkan, daripada sukan, percutian, dan fesyen kepada perkhidmatan kewangan, penjagaan kesihatan dan farmaseutikal.Dengan ijazah pemasaran daripada UNK, anda akan lulus dengan kemahiran dan pengalaman yang diperlukan untuk memulakan kerjaya anda dalam industri yang pantas, kreatif dan mencabar ini.
Program pemasaran memberikan pelajar asas yang kukuh dalam perniagaan dan asas komunikasi daripada program yang diiktiraf AACSB, dengan kursus dalam perakaunan, kewangan, undang-undang perniagaan dan ekonomi.Penekanan pemasaran mendalami kemahiran seperti penyelidikan pasaran, pengurusan, etika, tingkah laku pengguna dan banyak lagi, menghasilkan graduan yang berpengetahuan luas dengan pemahaman yang kukuh tentang setiap aspek proses pemasaran.
Pemimpin perniagaan mengiktiraf kualiti program kami, dengan graduan pemasaran baru-baru ini mencapai kadar penempatan pekerjaan 100%.Memperoleh ijazah pemasaran daripada UNK membolehkan anda memasuki kerjaya anda bersedia untuk membuat langkah berani.
Kurikulum
Kurikulum pengajian am UNK yang baharu memerlukan lebih sedikit jam, memudahkan pemindahan dan memberikan pelajar lebih fleksibiliti dalam memperoleh ijazah mereka. Ini mengurangkan keperluan kredit pengajian am daripada 45 jam kepada 30 jam. Jadual kelas 4 tahun di bawah adalah contoh garis masa untuk kemajuan ke arah ijazah Pemasaran di Universiti Nebraska di Kearney.
Semester 1 (13 kredit)
- BSAD 100 Meneroka Perniagaan
- Seminar Tahun Pertama GS
- ENG 101 atau ENG 102
- SPCH 100 Asas Komunikasi Pertuturan
- MATH 102 Algebra Kolej
Semester 2 (16 kredit)
- MATH 120 atau MATH 123
- Seni Visual atau Seni Persembahan GS
- Kemanusiaan GS
- ECON 270 atau ECON 271
- Sains Semula Jadi GS
- Makmal, Elektif Percuma
Semester 3 (15 kredit)
- MGT 233 Statistik Perniagaan
- ECON 270 atau ECON 271
- ACCT 250 Prinsip Perakaunan I
- MGT 301 Prinsip Pengurusan
- Elektif Percuma
Semester 4 (15 kredit)
- ECON 270 Kompetensi Sivik dan Eng
- ACCT 251 Prinsip Perakaunan II
- MKT 300 Prinsip Pemasaran
- BSAD 295 Komunikasi Perniagaan
- Elektif Percuma
Semester 5 (15 kredit)
- MGT 314 Operasi dan Pengurusan Bekalan
- MKT 438 Tingkah Laku Pengguna
- Elektif Pemasaran
- ACCT 311 Undang-undang Perniagaan
- FIN 308 Prinsip Kewangan
Semester 6 (18 kredit)
- MKT 420 Pengurusan Runcit
- Elektif Percuma
- Elektif Pemasaran
- Menghormati Kepelbagaian Manusia GS
Semester 7 (16 kredit)
- MKT 435 Penyelidikan Pemasaran
- MGT 495 Tanggungjawab Sosial Isu dan Etika Perniagaan
- BSAD 400 Kesediaan Profesional
Semester 8 (15 kredit)
- ACCT 391, CYBR 302 atau ECON 300
- Strategi dan Dasar Pentadbiran MGT 495
- MKT 456 Pengurusan Pemasaran
- Elektif Percuma
- Elektif Percuma
Peluang kerjaya
Graduan pemasaran mempunyai kadar penempatan 100% antara kerjaya dan sekolah siswazah.
Kerjaya
- Pengarah Pemasaran/Asasi
- Pengurus Pengangkutan
- Jualan
- Penyelaras Kakitangan
- Penyelaras Pembangunan Perniagaan
- Jualan
- Peniaga Runcit
Majikan
- Pusat Viaero
- Ameritrade
- Syarikat Buku Nebraska
- Janssen & Sons
- Logistik Gx
- McCarthy Capital
- Sistem Kesihatan Daerah Harlan
Testimoni Pelajar
Kemasukan
Akreditasi
English Language Requirements
Sahkan penguasaan bahasa Inggeris anda dengan Ujian Bahasa Inggeris Duolingo! DET ialah ujian Bahasa Inggeris dalam talian yang mudah, pantas dan berpatutan yang diterima oleh lebih 4,000 universiti (seperti ini) di seluruh dunia.