Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan - Pemasaran
Mercy College
Maklumat Utama
Pilih lokasi
Lokasi kampus
Dobbs Ferry, Amerika Syarikat
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
4 tahun
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
USD 18,934 / per year
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Sep 2023
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Sebagai utama pemasaran , anda akan mempelajari segala-galanya dari pengiklanan ke e-dagang, kawasan pemasaran yang paling cepat berkembang hari ini. Peluang kerjaya dalam pemasaran adalah berlimpah dengan ramalan pertumbuhan pekerjaan yang positif. Anda akan mempelajari teknik pemasaran yang canggih dan inovatif yang pasti membantu anda menonjol dari persaingan.
Peluang kerjaya dalam pemasaran adalah berlimpah dengan ramalan pertumbuhan pekerjaan yang positif. Pelajar mempelajari teknik pemasaran canggih dan inovatif terkini yang direka untuk memberi mereka kelebihan berbanding persaingan mereka dan untuk meningkatkan laluan kerjaya mereka.
Pentadbiran Perniagaan: Pemasaran Fakta Segera
- Pusat Pemasaran Dalam Talian (.COM) yang mengkhususkan diri dalam reka bentuk web, pengoptimalan carian, dan pengiklanan media sosial.
- Mengambil bahagian dalam pertandingan kebangsaan untuk membina kemahiran dalam talian.
- Memperoleh pengetahuan tentang teknik pemasaran canggih.
- Akses kepada Rangkaian Fortune 500.
- Ahli Lembaga Penasihat - Amazon, Apple, Facebook, Google, LinkedIn, Twitter, Yahoo.
Hasil Program
Pada akhir program ini, pelajar harus dapat:
- Menilai kesan globalisasi terhadap persekitaran perniagaan.
- Mengiktiraf dan menilai isu-isu etika dalam perniagaan.
- Menggunakan konsep perniagaan, kaedah, prosedur, dan sistem maklumat pengurusan untuk memudahkan perancangan strategik dan membuat keputusan.
- Gunakan kemahiran lisan, bertulis dan persembahan untuk berkomunikasi dengan berkesan dalam persekitaran perniagaan profesional.
- Fungsi berkesan sebagai ahli pasukan dan, jika sesuai, sebagai ketua pasukan.
- Menunjukkan pengetahuan tentang prinsip asas dan konsep utama dalam pemasaran.
- Menilai aspek hukum, ekonomi, dan sosial keputusan pemasaran.
Kurikulum
Pelajar yang memilih tumpuan utama dalam Pentadbiran Perniagaan dengan pengkhususan dalam Pemasaran mesti lengkap:
Teras Pentadbiran Perniagaan
- Pengenalan ACCT 120 kepada Perakaunan Kewangan
- Pengenalan ACCT 121 kepada Perakaunan Pengurusan
- FINC 235 Pengurusan Kewangan
- INBU 250 Perniagaan Antarabangsa
- BLAW 240 Undang-undang Perniagaan I
- Prinsip Pengurusan MGMT 225
- Sistem Maklumat MGMT 255 untuk Mgmnt atau ACCT 261 Permohonan Komputer untuk Akauntan
- MGMT 340 Tingkah Laku Organisasi atau ENTR 250 Keusahawanan Sosial
- Prinsip Pemasaran MKTG 220
Pengkhususan *
Pilih empat daripada enam kursus berikut
- INBU 375 Pemasaran Antarabangsa
- MKTG 344 Pengiklanan
- Pemasaran Digital MKTG 345
- Pengurusan Jualan MKTG 348
- Pemasaran Hiburan MKTG 350
- Penyelidikan Pemasaran MKTG 440
- Pengurusan Pemasaran MKTG 442
dan
- MKTG 450 Analisis Hasil Gunaan dalam MKT
- Pengurusan Strategik MGMT 460
Terbuka Pilihan
Sebarang lima kursus.
* Terdapat keperluan 15-kredit pemastautin dalam pengkhususan, yang mesti dipenuhi oleh kursus Pentadbiran Perniagaan yang berjumlah 295 atau lebih tinggi.
• Pelajar yang tidak mempunyai pekerjaan sepenuh masa harus cuba menggunakan pilihan terbuka untuk latihan magang
Peluang kerjaya
Pemasaran graduan boleh mencari jawatan seperti eksekutif akaun, pengarah seni, penulis iklan, pengurus kreatif, penyelidik pasaran, pengurus pemasaran, perancang media, pengurusan web dan wakil jualan.
English Language Requirements
Sahkan penguasaan bahasa Inggeris anda dengan Ujian Bahasa Inggeris Duolingo! DET ialah ujian Bahasa Inggeris dalam talian yang mudah, pantas dan berpatutan yang diterima oleh lebih 4,000 universiti (seperti ini) di seluruh dunia.