Sarjana Muda Pemasaran
Instituto Universitario Escuela Argentina De Negocios
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Buenos Aires, Argentina
Bahasa
Bahasa Sepanyol
Format kajian
Di kampus
Tempoh
4 tahun
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Proses globalisasi telah memberi kesan kepada gaya dan kaedah penjanaan dan pembangunan strategi pemasaran dan dasar-dasar umum dan keperluan untuk alat pemasaran dalam pelbagai struktur dan entiti sosial. profesional pemasaran dapat membangunkan satu pendekatan yang komprehensif dan strategik untuk pemasaran, peluang perniagaan dan membezakan bersaing dalam mengubah senario, melaksanakan strategi pemasaran untuk barangan dan perkhidmatan yang memenuhi permintaan segmen yang membimbing dasar perdagangan.
EAN menawarkan pelan kajian untuk Juruteknik Pemasaran dan Graduan yang disahkan oleh Lembaga Penasihat syarikat yang komited untuk projek institusi. Guru mempunyai pengalaman latihan dan profesional yang luas dan dilatih dalam pengurusan strategi mengajar untuk mempromosikan pemerolehan kemahiran profesional. Latihan praktikal pelajar dilakukan melalui analisis kes-kes sebenar syarikat-syarikat yang berkaitan dengan EAN, yang mendedahkan masalah mereka untuk rawatan mereka dalam rangka subjek. Praktik pra-profesional diadakan di syarikat dan forum perbincangan dengan pakar dari Sains Pentadbiran.
Skop Penganalisis Universiti Degree dalam Pemasaran
Graduan akan dapat:
- Menghadiri pengurusan komersil sebuah syarikat, dalam pembangunan tugas-tugas yang sedia ada kepada jabatan tersebut.
- Menganalisis keadaan pasaran, serta pelakon yang berbeza terlibat dalam aktiviti komersial di pasaran yang berbeza.
- Memudahkan pencarian maklumat yang diperlukan untuk membolehkan pengguna membuat keputusan yang betul dalam jabatan pemasaran syarikat.
Skop Ijazah Sarjana Muda dalam Pemasaran
Graduan akan dapat:
- Membangunkan strategi, rancangan pemasaran dan penyelidikan pasaran.
- Tentukan strategi dan struktur jualan di syarikat yang mempunyai sifat dan skop yang berbeza.
- Reka bentuk, melaksanakan dan memantau kempen dan tindakan pemasaran pemasaran bersepadu, sebagai ahli meja pengurusan organisasi organisasi atau sebagai perunding / perunding bebas.
- Mengambil bahagian dalam pembangunan strategi dan tindakan pemasaran dan komunikasi bersepadu yang bertujuan untuk pelancaran dan peningkatan produk, dalam pasaran tradisional dan bukan tradisional, kebangsaan dan antarabangsa, membentuk sebahagian daripada jadual pembedahan dan / atau pengalihan komersial organisasi yang berlainan sifat dan saiz atau sebagai perunding / perunding bebas.
kurikulum
TAHUN PERTAMA
Semester Pertama
- 01. Dasar-dasar Pemasaran
- 02. Sosiologi
- 03. Pengkomputeran
- 04. Matematik I
Semester Kedua
- 05. Perancangan Perniagaan
- 06. Perilaku Pengguna
- 07. Matematik II
- 08. Asas Perakaunan
- 09. Ekonomi Am
TAHUN KEDUA
Semester Pertama
- 10. Statistik
- 11. Dasar dan Pembangunan Produk
- 12. Kos
- 13. Ekonomi Gunaan
- 14. Pentadbiran Jualan dan Pengawasan
Semester Kedua
- 15. Pengurusan Organisasi
- 16. Undang-undang Perdagangan
- 17. Pengurusan dan Rundingan
- 18. Sejarah Ekonomi
- 19. Teknik Kuantitatif
TAHUN KETIGA
Semester Pertama
- 20. Pemasaran
- 21. Teknik Pemasaran Langsung
- 22. Pemasaran Perkhidmatan
- 23. Logistik
- 24. Seminar Amalan Integrasi dan Pengurusan
Semester Kedua
- 25. Dasar Harga
- 26. Pemasaran Internet (e-dagang)
- 27. Perancangan dan Belanjawan
- 28. Pentadbiran Kewangan
- 29. Etika Profesional dan Deontologi
TAHUN KEEMPAT
Semester Pertama
- 30. Metodologi Penyelidikan
- 31. Perumusan dan Penilaian Projek
- 32. Lembaga Kawalan
- 33. Pengurusan Runcit (runcit)
Semester Kedua
- 34. Pengiklanan dan Promosi
- 35. Pengurusan Kualiti
- 36. Penyelidikan Pasaran
- 37. Seminar Amalan Profesional
- 38. Bengkel Kerja Akhir
Tajuk
perantaraan
University Marketing Analyst (3 tahun)
Akhir
Sarjana Pemasaran (4 tahun)