Sarjana Muda Pemasaran
EAN - Escuela Argentina de Negocios
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Buenos Aires, Argentina
Bahasa
Bahasa Sepanyol
Format kajian
Di kampus
Tempoh
3 - 4 tahun
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
sekuriti
perantaraan
University Marketing Analyst (3 tahun)
akhir
Marketing Sarjana Muda (4 tahun)
Kurikulum yang diluluskan oleh Resolusi. ME No. 1721-1704 - Modif. Nota NO2017-02829872-APN-DNGU # ME
Modaliti. kerjaya Gred
EAN kemasukan adalah tanpa had walaupun pemohon perlu memenuhi syarat kemasukan yang berikut:
- Wawancara dengan perunding pendidikan.
- incumbencies bantuan profesional bercakap dengan Pengarah Race.
- Membantu persembahan institusi oleh Canselor.
- Penyertaan kursus pintu masuk: Pengenalan kepada Sains Pengurusan
- Selain keperluan dokumentasi yang ditetapkan dalam peraturan
pertimbangan
Proses globalisasi telah memberi kesan kepada gaya dan kaedah penjanaan dan pembangunan strategi pemasaran dan dasar-dasar umum dan keperluan untuk alat pemasaran dalam pelbagai struktur dan entiti sosial. profesional pemasaran dapat membangunkan satu pendekatan yang komprehensif dan strategik untuk pemasaran, peluang perniagaan dan membezakan bersaing dalam mengubah senario, melaksanakan strategi pemasaran untuk barangan dan perkhidmatan yang memenuhi permintaan segmen yang membimbing dasar perdagangan.
EAN menawarkan kurikulum untuk Universiti Graduan dalam Pemasaran Penganalisis dan sah taraf oleh Majlis Penasihat syarikat komited untuk projek institusi. Guru mempunyai latihan dan pengalaman yang luas dan dilatih dalam mengendalikan strategi pengajaran untuk menggalakkan pemerolehan kemahiran. latihan praktikal pelajar ini mula berkuatkuasa dengan menganalisis kes-kes sebenar syarikat-syarikat bersekutu dengan EAN, mendedahkan masalah mereka untuk rawatan dalam rangka mata pelajaran.
ateneos pra profesional dalam syarikat dan perbincangan dengan pakar-pakar dari Sains Pengurusan amalan yang dijalankan.
Skop Title
SKOP TAJUK: IJAZAH DALAM MARKETING ANALYST
- Menganalisis keadaan pasaran, serta pelakon yang berbeza terlibat dalam aktiviti komersial di pasaran yang berbeza.
- Memudahkan pencarian maklumat yang diperlukan untuk membolehkan pengguna membuat keputusan yang betul dalam jabatan pemasaran syarikat.
SKOP TAJUK: SISWAZAH DALAM MARKETING
- Membangunkan strategi, pelan pemasaran dan penyelidik pasaran dan menentukan strategi dan struktur jualan dalam syarikat-syarikat alam yang berbeza dan skop.
- Reka bentuk, melaksana dan kempen trek dan tindakan bersepadu komunikasi pemasaran, sebagai sebahagian daripada kader pengurusan perniagaan organisasi alam yang berbeza dan skop atau perunding nasihat / bebas.
- Mengambil bahagian dalam pembangunan strategi dan tindakan pemasaran dan komunikasi bersepadu yang bertujuan untuk melancarkan dan meningkatkan produk dalam pasaran tradisional dan bukan tradisional, kebangsaan dan antarabangsa, sebagai sebahagian daripada Jadual operasi dan / atau kelakuan komersial organisasi alam yang berbeza dan skop sebagai perunding perunding / bebas.