Sarjana muda dalam pengurusan antarabangsa dan kejuruteraan

Umum

Penerangan Program

Sarjana Muda Pengurusan Antarabangsa dan Kejuruteraan

Dalam usaha untuk syarikat industri untuk mendapatkan kepimpinan mereka dalam teknologi terdapat keperluan yang semakin meningkat bagi pekerja yang boleh menggabungkan kedua-dua kemahiran pengurusan dan pengetahuan teknikal untuk terus bersaing dengan jayanya di pasaran antarabangsa hari ini. Bukan sahaja dalam bidang pemasaran dan pengedaran tetapi juga dalam pengurusan dan pengeluaran produk yang lebih dan lebih berkelayakan tinggi serba boleh yang diperlukan untuk memenuhi permintaan masa depan dalam pertumbuhan dan kualiti.

Kursus sarjana muda pengajian Pengurusan Antarabangsa dan Kejuruteraan di Universiti Neuss untuk Perniagaan Antarabangsa melatih pelajar khususnya di kawasan-kawasan ini dengan menawarkan pelbagai sangat sesuai mata pelajaran. Anda akan menerima latihan khusus dalam bidang Jualan Teknikal, Pengurusan Rantaian Bekalan, Pemasaran, Consulting, Pemasaran Produk, Optoelektronik dan Sensor dan Pengurusan Pengeluaran. Permintaan yang semakin meningkat daripada sektor tenaga untuk jurutera dengan kemahiran pengurusan luas dapat memberi maklum balas kepada dengan menawarkan ekologi mata pelajaran teras dan tenaga.

Pengetahuan disampaikan dalam bidang kejuruteraan dalam kombinasi dengan mata pelajaran terpilih yang sangat antarabangsa dan memberi tumpuan kepada pengurusan membuat ia mungkin untuk bekerja dalam bidang khas tetapi juga dalam pengurusan pertengahan.

Tarikh Akhir Kemaskini Nov 2015

Latar Belakang Pusat Pengajian

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) pro ... Baca lebih lanjut

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) promote the development of interdisciplinary qualifications that are needed for the acquisition of expertise and success in professional work life. In addition to this the role of evaluation plays an important part in our pursuit to provide quality teaching. We provide a positive learning environment in combination with continuous feedback on the learning success of our students and vice-versa: our teaching staff also receives feedback from our students. In this way improvements can be quickly implemented at the universityand in our collaborating firms. Baca Ringkas