Sarjana Muda dalam pemasaran

University of Tampa - Sykes College of Business

Penerangan Program

Baca keterangan rasmi

Sarjana Muda dalam pemasaran

University of Tampa - Sykes College of Business

Darjah pemasaran merangkumi bidang pengiklanan, promosi, jualan, penyelidikan, pemasaran antarabangsa dan banyak lagi. Ia melibatkan aktiviti perniagaan yang kritikal seperti analisis tingkah laku kompetitif, pembangunan produk baru, dan pengurusan hubungan dengan pembekal, pengedar dan pengguna, untuk menamakan beberapa.

Fokus utama Jabatan pemasaran adalah kepada aspek domestik dan global fungsi pemasaran, termasuk strategi pemasaran, penyelidikan pemasaran, pengurusan jualan dan komunikasi. Program ini mengajar pelajar untuk membongkar kerumitan pemasaran dalam kedua-dua keuntungan dan organisasi bukan keuntungan dan menguruskan kedua-dua barangan dan perkhidmatan. Kursus meliputi pemasaran domestik dan antarabangsa, membuat keputusan etika dan peranan pemasar dalam membangunkan strategi syarikat.

Selain kursus, pelajar mendapat pengalaman berharga on-the-kerja dengan bekerja pada projek-projek pemasaran utama bagi kawasan perniagaan dan organisasi. Projek-projek ini berlangsung semester penuh dan termasuk pemasaran perundingan penyelidikan dan pembangunan kempen komunikasi pemasaran bersepadu. Di samping itu, simulasi berkomputer membolehkan pelajar untuk mengalami akibat keputusan yang dibuat dalam bidang pembangunan produk, harga, promosi, penyelidikan pemasaran, pampasan jualan, kawalan kos dan penjadualan.

Pelatih pemasaran UT telah bekerja dalam promosi, pengurusan produk pengguna, pemasaran berteknologi tinggi, penyelidikan pasaran dan pemasaran strategik di organisasi seperti Bank of America, Tampa Tribune, Geico, dan Hughes Corporation. Di samping itu, alumni bekerja dengan Sykes Enterprises, Prudential Sekuriti, BP, PricewaterhouseCoopers dan banyak lagi.

TOPIK PENGAJIAN

  • Pelbagai peranan dan fungsi yang memenuhi pemasaran dalam masyarakat
  • Bagaimana pemasaran bertindak balas kepada dan memberi kesan kepada persekitaran perniagaan dan masyarakat
  • Pengguna proses membuat keputusan
  • Perniagaan-ke-perniagaan pemasaran dan proses pembelian organisasi
  • Komponen strategi pemasaran, termasuk segmentasi, sasaran dan kedudukan
  • Bagaimana aktiviti pemasaran untuk perkhidmatan berbeza, idea-idea dan produk tak ketara yang lain
  • Pengurusan pemasaran dalam organisasi keuntungan dan bukan keuntungan
  • Bagaimana peranan pemasaran dan fungsi yang disesuaikan untuk pasaran antarabangsa
  • Jenis keputusan pemasaran yang beretika dan bertanggungjawab dari segi sosial dan tingkah laku
  • Peranan teknologi tinggi berfungsi pemasaran

MINOR MARKETING

Seseorang yang belum dewasa dalam pemasaran juga ditawarkan.

Berprestij. Disambungkan.

The Sykes Kolej Perniagaan menarik bersama fakulti berbakat, teknologi canggih dan kurikulum canggih untuk menyediakan pelajar dengan alat-alat untuk berjaya dalam dunia yang berubah-ubah. Pelajar yang berkelayakan dari pelbagai peringkat umur dan latar belakang yang menerima latihan lanjutan dalam pelbagai disiplin daripada ahli-ahli fakulti dengan nadi pada komuniti perniagaan.

Pada Sykes Kolej Perniagaan, kita berbangga dengan ciri-ciri yang membezakan kita antara program perniagaan terkemuka di dunia, seperti yang berikut:

Akreditasi Tertinggi: AACSB International

The Sykes Kolej Perniagaan adalah sebuah sekolah elit swasta yang diiktiraf di kedua-dua peringkat ijazah dan ijazah oleh AACSB International - Persatuan untuk Advance Collegiate Sekolah Perniagaan.

Princeton Review

Untuk tahun keenam berturut-turut, The University of Tampa John H. Sykes Kolej Perniagaan telah dinamakan oleh Princeton Review sebagai sekolah perniagaan yang luar biasa - dan salah satu daripada 296 sekolah perniagaan terbaik di dunia. The Princeton Review mempunyai sekolah pada tahun 2013 edisi baru-baru ini diterbitkan Sekolah Perniagaan Terbaik.

Tampa Bay Perniagaan Jurnal

Universiti program MBA Tampa telah disenaraikan sebagai "program kegemaran MBA" dalam kedua tahunan Tampa Bay Perniagaan Jurnal Terbaik di Biz: Anugerah Pilihan Pembaca. Kedudukan di belakang UT adalah program Sarjana Pentadbiran Perniagaan dari University of Florida (No. 2), University of South Florida Eksekutif MBA (No. 3), USF-St. Petersburg dan St Leo Universiti.

Kurikulum Inovatif

Kurikulum kami direka secara unik menggalakkan asas perniagaan dengan pemahaman bahawa inovasi dan teknologi masa depan adalah penting untuk kejayaan perniagaan.

Fakulti Cemerlang

Fakulti yang sangat dihormati kami telah mencapai reputasi negara dan antarabangsa untuk kejayaan akademik dan perniagaan dalam bidang masing-masing. Sembilan puluh tujuh darjah kedoktoran peratus pegangan dan 80 peratus mempunyai pengalaman perniagaan yang praktikal.

Pembelajaran melalui pengalaman

The Sykes Kolej Perniagaan menggalakkan pembelajaran dunia sebenar. Setiap program perniagaan siswazah mempunyai pengalaman pembelajaran melalui projek-projek pelanggan, latihan, kajian kes, perundingan, perancangan strategik, dan pengumpulan data dan analisis. Teguh program pelancongan antarabangsa kolej membantu pelajar menggabungkan pandangan global ke dalam pelajaran.

Kemudahan High-Tech

Daripada menguruskan pelaburan dalam Huizenga Keluarga Yayasan Pusat Dagangan kami untuk hands-on latihan dalam SAP dan sistem perusahaan lain, pelajar siswazah perniagaan kami mengakses teknologi yang terkini melalui kerja kursus mereka.

Kemasukan Antarabangsa sarjana muda

Dengan pelajar yang mendaftar dari lebih 100 buah negara, UT bangganya menganggap pelajar dari seluruh dunia untuk bayat atau kemasukan pemindahan. Bukti penguasaan bahasa Inggeris diperlukan. (Ini dikecualikan bagi pelajar antarabangsa dari Caribbean Komanwel, Bermuda, Kanada, United Kingdom, Republik Ireland, Australia dan New Zealand.)

Pelajar perlu memohon melalui aplikasi dalam talian UT ini. Untuk menyemak permohonan pelajar, Universiti mesti menerima yang berikut:

  • Transkrip rasmi semua kerja kursus sekolah menengah dan gred diterjemahkan dalam bahasa Inggeris ("Rasmi" bermakna anda mesti meminta sekolah anda untuk menghantar transkrip terus kepada kemasukan pejabat UT. Jika itu tidak mungkin, menghantar salinan yang telah disahkan oleh pihak sekolah anda sebagai "salinan" dokumen asalnya selepas ia disalin. Seorang pegawai di sekolah anda harus menandatangani dokumen itu sebagai "salinan benar asal.")
  • Esei yang ditulis dalam Bahasa Inggeris
  • Satu cadangan ditulis oleh kaunselor, guru atau guru besar.

Pemohon perlu mengemukakan satu daripada yang berikut:

  • TOEFL: skor minimum yang boleh diterima adalah 550 atau 213 (komputer berdasarkan) atau 79 (berasaskan Internet) peperiksaan.
  • IELTS: International English Language Testing System - sekurang-kurangnya gred 6.5.
  • CPE: Sijil Kemahiran dalam Bahasa Inggeris - gred "C" atau lebih baik
  • Pearson Ujian Bahasa Inggeris (PTE): skor minimum 58.
  • Berjaya menyelesaikan sijil Bahasa Inggeris 112 yang ditawarkan oleh Pusat Bahasa ELS disertakan surat sokongan daripada pentadbir dan 500-perkataan penulisan Bahasa Inggeris sampel.

Pelajar antarabangsa yang memenuhi syarat kemasukan tetapi memerlukan latihan bahasa Inggeris tambahan sebelum penyertaan sebagai sepenuh masa pelajar ijazah boleh mendaftar dalam salah satu daripada beberapa program ESL.

Pelajar antarabangsa juga perlu mengemukakan bukti dana yang ada untuk menutup tahun pertama pengajian dan setiap tahun berikutnya. Luar biasa pelajar kemasukan baru dengan pencapaian akademik yang cemerlang menerima biasiswa separa ($ 4,000- $ 7,000 setiap tahun akademik) yang meliputi hanya sebahagian kecil daripada jumlah kos. Pelajar boleh bekerja di kampus sehingga 20 jam seminggu.

Selepas kemasukan ke Universiti dan disiapkan dengan memuaskan penyata kewangan, borang I-20 akan dihantar kepada pemohon daripada kemasukan pejabat UT ini. Pemohon mestilah dalam bentuk I-20, satu salinan surat penerimaan mereka dan penyata kewangan kepada kedutaan Amerika yang paling hampir atau konsulat. Selepas temu bual, kedutaan atau konsulat akan memutuskan jika F-1 visa pelajar boleh dikeluarkan. Untuk memasuki Amerika Syarikat, pelajar perlu visa ini dalam pasport mereka dan bentuk I-20. Pelajar dilarang masuk ke negara ini dengan visa pelancong dengan niat untuk belajar di Amerika Syarikat

Kakitangan di Pejabat Program International membantu pelajar dengan maklumat sebelum ketibaan, orientasi dan nasihat mengenai akademik, sosial, budaya dan pekerjaan perkara.

Kos purata bagi pelajar sepenuh masa ijazah untuk 2013-2014 tahun akademik (musim gugur dan musim bunga).

  • Tuisyen (12-18 jam kredit setiap semester): $ 23,990
  • Bayaran wajib (diperlukan): $ 1,782
  • Bilik dan Makan (bilik double, 15 makanan seminggu): $ 9,388
  • Jumlah: $ 35,160
This school offers programs in:
  • English
Tempoh & Harga
This course is Lokasi Kampus
Start Date
Tarikh mula
Sept. 2019
Duration
Tempoh
Sepenuh masa
Price
Harga
35,160 USD
setahun
Locations
Amerika Syarikat - Tampa, Florida
Tarikh mula : Sept. 2019
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Dates
Sept. 2019
Amerika Syarikat - Tampa, Florida
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat