close

Penapis

Lihat Hasil

Sarjana Muda dalam Perdagangan di Jepun

Ijazah Sarjana Muda adalah ijazah sarjana muda selama empat tahun dan adalah standard untuk pendidikan tinggi di sebahagian besar dunia. Ijazah Sarjana Muda boleh diperolehi di universiti-universiti negeri, di universiti-universiti swasta, di kolej komuniti dan universiti melalui talian. Sistem yang merangkumi semua sistem budaya, politik, teknologi, sosial, ekonomi dan undang-undang di wilayah ya… Baca lebih lanjut

Ijazah Sarjana Muda adalah ijazah sarjana muda selama empat tahun dan adalah standard untuk pendidikan tinggi di sebahagian besar dunia. Ijazah Sarjana Muda boleh diperolehi di universiti-universiti negeri, di universiti-universiti swasta, di kolej komuniti dan universiti melalui talian.

Sistem yang merangkumi semua sistem budaya, politik, teknologi, sosial, ekonomi dan undang-undang di wilayah yang atas pertukaran barangan dan perkhidmatan yang dikenali sebagai perdagangan. Ia adalah satu proses yang secara langsung memberi kesan kepada prospek perniagaan negara.

Jepun mempunyai salah satu yang sangat bersepadu sistem pendidikan tinggi di Asia. Pendekatan Jepun-Jepun untuk sains dan teknologi adalah sangat diberi nilai dengan itu tahap pendidikan mereka sangat berstruktur dari zaman kanak-kanak ke sekolah rendah hingga menengah ke peringkat pendidikan tinggi. Dengan 126 juta penduduk yang tinggal di Jepun ia mempunyai persekitaran yang kaya dengan budaya. Kawasan Greater Tokyo merupakan kawasan metropolitan yang terbesar di dunia, dengan lebih daripada 30 juta penduduk.

Sarjana Muda dalam Perdagangan di Jepun

Baca Ringkas
Baca lebih lanjut tentang pengajian di Jepun
format_list_bulleted Penapis
Susun mengikut:
  • Popular Terkini Tajuk
  • Popular
  • Terkini
  • Tajuk
下关市立大学
Shimonoseki, Jepun

Kajian teori dan amalan perdagangan dan pengurusan perniagaan selain ekonomi. Berbanding dengan jabatan lain, kajian ini memberi tumpuan kepada bahasa asing, ekonomi antaraban ... +

Kajian teori dan amalan perdagangan dan pengurusan perniagaan selain ekonomi. Berbanding dengan jabatan lain, kajian ini memberi tumpuan kepada bahasa asing, ekonomi antarabangsa, dan komunikasi antarabangsa. Tawaran mata pelajaran membolehkan pelajar memperoleh kemahiran praktikal seperti pengurusan perniagaan dan perakaunan menggunakan IT. -
Ijazah Sarjana Muda
Jepun
Kampus
 
Yokohama College Of Commerce
Yokohama, Jepun

Matlamat kami adalah untuk mengembangkan ahli perniagaan - yang menangkap perubahan dan masalah dalam masyarakat menggunakan kepakaran dalam perniagaan moden, - siapa yang akt ... +

Matlamat kami adalah untuk mengembangkan ahli perniagaan - yang menangkap perubahan dan masalah dalam masyarakat menggunakan kepakaran dalam perniagaan moden, - siapa yang aktif dalam komuniti perniagaan global, - yang mempunyai etika luhur dan rasa tanggungjawab yang kuat, - dan yang menyumbang kepada penciptaan dan pengembangan perniagaan perintis. -
Ijazah Sarjana Muda
Jepun
Apr 2022
Kampus
 
明治大学
Chiyoda, Jepun

The Meiji University School of Commerce, founded in 1904, was the first of its kind to be established at a private university in Japan, and prides itself on a tradition that s ... +

The Meiji University School of Commerce, founded in 1904, was the first of its kind to be established at a private university in Japan, and prides itself on a tradition that stretches back more than 100 years. -
Ijazah Sarjana Muda
Apr 2022
 

Dapatkan biasiswa yang bernilai hingga USD 10,000

Terokai pilihan yang ditawarkan oleh biasiswa kami kepada anda.
Osaka University Of Commerce
Higashiosaka, Jepun

In "Distribution", we aim at nurturing individuals who are well-versed in wholesale, retail, physical distribution, finance, and information, and who can reassess business rel ... +

In "Distribution", we aim at nurturing individuals who are well-versed in wholesale, retail, physical distribution, finance, and information, and who can reassess business relationships between companies while responding to environmental changes like globalization and computerization, in addition to being able to build new business relationships. In "Marketing", the goal is to foster individuals who can grasp the needs of the marketplace, develop new businesses, and plan and implement the development of new products and new services, etc. In the Department of Commercial Science, students learn the "distribution" of goods and services up to the point they reach consumers from the producer, about "marketing", where consumer needs are predicted and new markets then created, and more. They also study matters concerning everything related to "commerce", from the flow of goods and money and the ways of looking at product development to the methods of analyzing market trends. The convenience stores and restaurants that we all use regularly, the goods that are produced one right after another... our very surroundings are filled with many things connected to commercial science. Students learn the foundations of commercial science, starting from familiar items, and acquire extensive knowledge in connection with commercial transactions, such as administrative accounting, management information, and law. -
Ijazah Sarjana Muda
Jepun
Apr 2022
Kampus