BACHELORSTUDIES.COM.MY

Sambilan Sarjana Muda dalam Pengurusan Pemasaran di Afrika Selatan 2020

Ijazah Sarjana Muda adalah ijazah sarjana muda selama empat tahun dan adalah standard untuk pendidikan tinggi di sebahagian besar dunia. Ijazah Sarjana Muda boleh diperolehi di universiti-universiti negeri, di universiti-universiti swasta, di kolej komuniti dan universiti melalui talian.

Sarjana Muda Pengurusan Pemasaran bertujuan untuk mengajar pelajar asas-asas pengurusan dengan penekanan kepada pemasaran. Bidang yang diliputi boleh termasuk pengurusan pemasaran, penyelidikan pemasaran atau pengurusan jenama. Graduan akan dapat untuk mendapatkan kerjaya dalam pelbagai pasaran dan akan mempunyai keupayaan untuk berkomunikasi dalam konteks perniagaan.

Sebuah negara yang terletak ke hujung selatan Afrika, Afrika Selatan, mempunyai budaya yang kaya yang anda tidak akan mendapatkan cukup sambil melawat atau belajar di sini. Bahasa-bahasa di sini termasuk Afrikaner dan Inggeris dan Belanda. Kehidupan kampus luas Universiti Afrika Selatan, Johannesburg Universiti atau mana-mana universiti lain akan menjadi fikiran bertiup. Anda akan suka berinteraksi dengan Bantus sini dan iklim tropika di rantau ini.

Sambilan Sarjana Muda dalam Pengurusan Pemasaran di Afrika Selatan

2 Hasil dalam Pengurusan Pemasaran, Afrika Selatan Filter

Ijazah Sarjana Muda Falsafah dalam Pengurusan Pemasaran

IMM Graduate School of Marketing
Kampus Sepenuh masa Sambilan 1 - 2 tahun Feb. 2020 Afrika Selatan Johannesburg + 1 lagi

Kepujian BPhil dalam Pengurusan Pemasaran akan ditawarkan pada tahap 8 dari NQF (HEQF sejajar) dan akan

BCom / BCom Hons dalam Pengurusan Pemasaran

University of Johannesburg
Kampus Sepenuh masa Sambilan 1 - 3 tahun Januari 2020 Afrika Selatan Johannesburg + 1 lagi

Dengan BCom dalam Pengurusan Pemasaran, anda boleh memiliki kerjaya dalam Pengiklanan, Pengurusan Jenama, Pengurusan Hubungan Pelanggan, Pengurus Pemasaran, Penyelidik Pemasaran, Perkhidmatan Pelanggan, Konsultasi Pemasaran, Perancangan Media, Pengurus Jualan. Dalam program Kepujian, pelajar harus mengembangkan kecekapan aplikasinya dalam menguasai, menganalisis, mentafsirkan dan menerapkan prinsip pengurusan pemasaran sebagai persiapan untuk kerjaya dalam bidang penandaan, serta menyediakan asas untuk pembelajaran selanjutnya.