Sarjana Muda Program dalam Pemasaran dalam India untuk 2024
Penapis
Penapis
- Sarjana Muda
- BSc
- BA
- BBA
- Pengajian Pemasaran
Sarjana Muda Program dalam Pemasaran dalam India untuk 2024
Tiada program memenuhi kriteria carian anda. Sila perhalusi penapis anda.
Clear filtersPopular education type
Sarjana Muda Program dalam Pemasaran
program pemasaran boleh menyediakan pelajar dengan kemahiran dan pengetahuan yang berkaitan dengan mengenal pasti kumpulan sasaran tertentu, penciptaan strategi harga, pembangunan perkhidmatan dan produk dan pelaksanaan kaedah pengiklanan untuk mencapai pengguna yang sesuai.
Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.
A sarjana muda ijazah 's diberikan kepada pelajar yang memenuhi syarat-syarat yang perlu diberikan oleh kolej atau universiti mereka yang hadir. Keperluan termasuk tiga hingga tujuh tahun memberi tumpuan kepada subjek, biasanya dirujuk sebagai utama atau tumpuan.