Keystone logo

Sarjana Muda Program dalam Pemasaran dalam India untuk 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana Muda
  • BSc
  • BA
  • BBA
  • Pengajian Pemasaran
Bidang pengajian
    Bahasa (0)Sains Hayat (0)Pengajian Ekonomi (0)Fesyen (0)Kajian Sukan dan Senaman (0)Pengajian Kejuruteraan (0)Kemahiran Hidup (0)Kemajuan Diri (0)Pengajian Kemampanan (0)Pengajian Kemanusiaan (0)
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Tiada program memenuhi kriteria carian anda. Sila perhalusi penapis anda.

Clear filters

Sarjana Muda Program dalam Pemasaran

program pemasaran boleh menyediakan pelajar dengan kemahiran dan pengetahuan yang berkaitan dengan mengenal pasti kumpulan sasaran tertentu, penciptaan strategi harga, pembangunan perkhidmatan dan produk dan pelaksanaan kaedah pengiklanan untuk mencapai pengguna yang sesuai.

Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.

A sarjana muda ijazah 's diberikan kepada pelajar yang memenuhi syarat-syarat yang perlu diberikan oleh kolej atau universiti mereka yang hadir. Keperluan termasuk tiga hingga tujuh tahun memberi tumpuan kepada subjek, biasanya dirujuk sebagai utama atau tumpuan.