Keystone logo

30 Sarjana Muda Program dalam Pemasaran Strategik 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana Muda
  • BSc
  • BA
  • BBA
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Pemasaran Strategik
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (30)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Sarjana Muda Program dalam Pemasaran Strategik

program ijazah sarjana muda yang direka untuk menyediakan pelajar untuk bekerja dalam bidang kerjaya yang berkait rapat dengan bidang pengajian. Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, pertumbuhan dalam pengkhususan di peringkat ijazah ini telah membawa kepada banyak program baru utama yang disasarkan khusus direka untuk membantu calon-calon yang berdaya saing kerana mereka bekerja ke arah matlamat profesional mereka.

Apakah yang dimaksudkan dengan Ijazah Sarjana Muda Pemasaran Strategik? Ia merupakan satu program ijazah pemasaran yang telah distruktur khusus untuk menekankan kursus yang meneroka bagaimana perniagaan menempatkan diri mereka dan menjadikan diri mereka menonjol di pasaran. pemasaran strategik sebagai skillset tertentu dalam pemasaran sebagai satu bidang yang lebih umum diterokai, seperti sejarah, dan taktik pemasaran konvensional yang diterokai melalui matlamat khusus ini tertentu.

Manfaat Ijazah Sarjana Muda dalam bidang pemasaran strategik mudah difahami bagi pelajar yang utama kerjaya matlamat termasuk membantu syarikat membezakan diri mereka daripada persaingan mereka dan membantu mereka kekal berdaya saing dalam pasaran yang berubah-ubah. pengetahuan yang diperolehi direka khusus untuk menyokong matlamat tersebut.

Kos untuk Ijazah Sarjana Muda Pemasaran Strategik berbeza-beza agak sedikit dari lokasi ke lokasi. Memahami tuisyen asas kos sekolah akan mengenakan caj pelajar seperti anda adalah kunci, dan maklumat yang boleh diperolehi secara langsung daripada bakal sekolah sebagai anda menghubungi mereka.

Kerjaya dalam pemasaran strategik cenderung untuk berada dalam jabatan pemasaran dalaman sesebuah syarikat atau firma perunding, tetapi mereka juga dimasukkan ke dalam bidang yang berkaitan seperti perhubungan awam.Calon-calon yang mendapatkan ijazah umumnya mempunyai pengetahuan dan kelayakan untuk mendapatkan kedudukan peringkat kemasukan dalam bidang dan untuk mengejar mereka melalui lima hingga sepuluh tahun pertama pembangunan kerjaya.

Kebanyakan program perniagaan yang menawarkan ijazah dalam pemasaran strategik juga menawarkan versi dalam talian menawarkan kursus mereka sebagai modul pembelajaran jarak jauh. Cari program anda di bawah dan kenalan secara terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang di plumbum.