Ijazah Sarjana Muda Falsafah dalam Pengurusan Pemasaran
IMM Graduate School of Marketing
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
Minta maklumat
laju
Sepenuh masa, Sambilan
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Kepujian BPhil dalam Pengurusan Pemasaran akan ditawarkan pada tahap 8 dari NQF (selaras HEQF) dan akan terdiri daripada 140 kredit.
Kriteria kemasukan
- Ijazah Sarjana Muda yang sesuai di peringkat NQF dengan Pengurusan Pemasaran 3 sebagai modul utama.
- Surat CV dan surat motivasi diperlukan.
- Sebarang kelayakan lain yang setara.
Pemohon dikehendaki melengkapkan Borang Permohonan Kemasukan Siswazah untuk Kepujian BPhil dalam Pengurusan Pemasaran, yang, bersama-sama dengan salinan sijil pendidikan, dokumen identiti / pasport, surat motivasi dan CV, hendaklah dikembalikan melalui pos berdaftar kepada:
Dekan: Pengajian Siswazah
IMM GSM
PO Box 91820
Auckland Park
2006
Deposit tidak boleh dikembalikan mesti mengiringi borang permohonan.
Pemohon mungkin dikehendaki menulis dan lulus modul akses sebelum meneruskan dengan Kepujian BPhil dalam Pengurusan Pemasaran.
Program ini dibahagikan seperti berikut:
- Penyerahan tugasan dalam modul tertentu. Sila rujuk Kalendar Acara.
- Peperiksaan buku terbuka dalam modul tertentu. Sila rujuk Kalendar Acara.
- Penyempurnaan praktikum pemasaran. Tiada peperiksaan atau tugasan yang diperlukan. Akan ada penilaian praktikal.
- Penyelesaian laporan penyelidikan pemasaran. Tiada peperiksaan atau tugasan yang diperlukan. Akan ada penilaian praktikal.
Kepujian BPhil dalam Pengurusan Pemasaran terdiri daripada lima modul elektif dan satu pilihan dan berstruktur seperti berikut:
- AGM401 - Advanced Global Marketing 4 (20 credits)
- AMP401 - Advanced Marketing Practicum 4 (40 kredit) - penilaian praktikal. Tiada tugasan atau peperiksaan bertulis yang diperlukan.
- AMRT401 - Penyelidikan Pemasaran Lanjutan: Teori 4 (20 kredit)
- AMRR402 - Advanced Marketing Research: Report 4 (20 credits)
- ASM401 - Pemasaran Strategik Lanjutan: Teori dan Amalan 4 (20 kredit)
- Elektif (20 kredit)
Modul elektif
Anda perlu memilih antara yang berikut:
- ABM401 - Pengurusan Jenama Lanjutan 4 (20 kredit)
- ACM401 - Isu Pengurusan Pemasaran Kontemporari Lanjutan 4 (20 kredit)
- ADM401 - Advanced Digital Marketing 4 (20 credits)
- ASM401 - Advanced Services Marketing 4 (20 credits)
B Phil Honors dalam Pengurusan Pemasaran boleh diselesaikan dalam masa kurang dari satu tahun pengajian sepenuh masa atau dalam tempoh dua tahun pengajian sambilan. B Phil Honors dalam Pengurusan Pemasaran mesti diselesaikan dalam tempoh tiga tahun.
Artikulasi dari Diploma Lepasan Ijazah Pengurusan Pemasaran ke B Phil Honors dalam Pengurusan Pemasaran
Kriteria kemasukan
Graduan mesti berjaya menyelesaikan semua modul di Diploma Pasca Siswazah dalam Pengurusan Pemasaran. Permohonan hendaklah dikemukakan dalam tempoh lima tahun selepas mendapat kelayakan Diploma Lepasan Ijazah Pengurusan Pemasaran.
Pengikatan dari Diploma Pascasiswazah baru dalam Pengurusan Pemasaran ke B Phil Honors yang baru dalam Pengurusan Pemasaran terdiri daripada dua modul wajib dan satu pilihan. Artikulasi mesti diselesaikan dalam empat tahun.
Modul wajib
- Penyelidikan Pemasaran Lanjutan: Teori 4 (20 kredit)
- Penyelidikan Pemasaran Lanjutan: Laporan 4 (20 kredit)
Pilihan raya
Pelajar mesti memilih satu pilihan dari senarai di bawah.
- Pengurusan Pemasaran Kontemporari Lanjutan 4
- Pemasaran Perkhidmatan Lanjutan 4