Keystone logo

20 BSc Program dalam Pengurusan Pemasaran 2024

Penapis

Penapis

  • BSc
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Pengurusan Pemasaran
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (20)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

    BSc Program dalam Pengurusan Pemasaran

    Sarjana Muda Sains (BSc) adalah ijazah sarjana muda yang biasanya diperolehi daripada kolej atau universiti dalam tempoh tiga hingga lima tahun, bergantung kepada jadual pelajar 's, institusi dan bidang pengajian. Ramai pelajar yang menamatkan program ini akan juga sesuai untuk kerjaya dalam bidang sains yang berkaitan atau untuk meneruskan pengajian ke peringkat siswazah.

    Apakah yang dimaksudkan dengan Ijazah Sarjana Muda Sains dalam Pengurusan Pemasaran? Ijazah ini menumpukan kepada pemasaran dan penjenamaan, terutamanya di peringkat pengurusan. Program ini direka untuk menyediakan pelajar dengan asas pengetahuan teori dan gunaan pemasaran, perancangan dan membangunkan jenama baru. Pelajar juga boleh memilih penekanan kepada produk atau barangan runcit. Kursus boleh mengadakan pengajian dalam bidang perhubungan awam, media sosial, runcit atau produk barangan strategik, dan penyelidikan pasaran.Antara kelas-kelas yang boleh ditawarkan termasuk pengurusan perakaunan atau kewangan, pengurusan operasi, prinsip-prinsip ekonomi, penyelidikan pemasaran, prinsip-prinsip pemasaran, dan dasar perniagaan dan strategi.

    Graduan Sarjana Muda Sains boleh mendapat manfaat daripada beberapa kemahiran yang berkaitan dengan perniagaan dan pengurusan. Kemahiran ini amat penting dalam dunia perniagaan dan dapat membantu pelajar mendapatkan kedudukan pekerjaan berpendapatan tinggi dan lebih berjaya di dalam industri pemasaran.

    Tuisyen untuk mendapat ijazah BSc akan berbeza daripada institusi kepada institusi. Faktor-faktor yang boleh menjejaskan kos termasuk negara itu terletak dan tempoh pengajian. Bakal pelajar digalakkan untuk menghubungi pejabat kemasukan institusi secara langsung untuk memahami kos.

    Industri pemasaran adalah sangat kompetitif, tetapi graduan program Sarjana Muda Sains boleh mendapati diri mereka dalam permintaan yang tinggi untuk beberapa jawatan pengurusan.Melalui program ini, pelajar boleh mengasah strategik perancangan, penyelesaian masalah dan kemahiran membuat keputusan, untuk lebih baik peluang mereka untuk pendaratan yang berjaya selepas kerjaya tamat pengajian.

    Banyak institusi mempunyai kelas-kelas dalam talian dan modul pembelajaran jarak jauh tersedia, selain untuk separuh masa kursus dan sepenuh masa, untuk menawarkan lebih banyak fleksibiliti jadual untuk pelajar. Untuk mengetahui lebih lanjut, cari program anda di bawah dan kenalan secara terus pejabat kemasukan sekolah pilihan anda dengan mengisi borang yang memimpin.