BS in Marketing
Susquehanna University
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Selinsgrove, Amerika Syarikat
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
4 tahun
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
USD 54,440 / per year *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* tuition 2022-23
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Graduan menerajui pasaran
Sebagai pemasar, anda akan mempunyai keupayaan untuk mengukur dan membaca nadi pasaran — supaya anda boleh membantu menyampaikan perkara yang pelanggan inginkan sambil memenuhi matlamat organisasi anda.
Kursus, pengalaman dan bimbingan fakulti Susquehanna akan menyediakan anda untuk berjaya.
Kami menjamin latihan antarabangsa untuk semua pelajar perniagaan. Kami mempunyai pelajar yang menjalani latihan di bandar dinamik seperti London, Barcelona, Tokyo, Hamburg dan banyak lagi. Kami juga mempunyai perkongsian latihan di organisasi terkemuka di AS, di mana pengalaman boleh memberi anda kelebihan sebelum tamat pengajian.
Dalam program kami, anda akan belajar memahami pengguna anda dan menilai pesaing, membuat keputusan mengenai pembangunan produk dan menentukan strategi pengedaran. Anda akan mempunyai asas asas pemasaran yang kukuh, termasuk penyelidikan pasaran, pembahagian pasaran, tingkah laku pengguna, pemasaran digital, strategi harga dan komunikasi pemasaran.
Memandangkan pemasaran adalah penting kepada mana-mana rancangan perniagaan yang berjaya, anda akan mempunyai kemahiran dan pengetahuan yang diperlukan untuk bekerja dalam mana-mana industri dan dalam pelbagai kapasiti seperti jualan, promosi, perhubungan awam, pengiklanan dan pengurusan jenama. Graduan pemasaran kami telah bekerja di Yelp, PetSmart, American Express dan Vanguard.
Kerana kurikulum berani kami berakar umbi dalam seni liberal, anda juga akan membangunkan kemahiran penting yang dicari oleh majikan, seperti
- Menulis
- Kerja berpasukan
- Penyampaian pembentangan
- Pemikiran kritikal
- Hubungan interpersonal
- Kepimpinan
Kanak-kanak bawah umur antara disiplin kami, seperti kepimpinan dan pengajian antarabangsa, membantu anda memperoleh pemahaman yang lebih baik tentang topik penting dalam dunia hari ini. Peruncitan, pembuatan, undang-undang, kewangan politik, penjagaan kesihatan, pendidikan tinggi dan seni — anda akan bersedia untuk kerjaya.
Ijazah bertauliah bertaraf dunia membuka pintu
Sekolah Perniagaan Sigmund Weis kami diakreditasi oleh AACSB International. Kurang daripada 5% daripada 15,000+ program perniagaan di seluruh dunia telah memperoleh akreditasi AACSB, menjadikan program kami sebahagian daripada kumpulan elit. Bagi anda, ini bermakna syarikat terkemuka akan mengiktiraf kualiti tinggi ijazah anda, selalunya menawarkan gaji yang lebih tinggi dan lebih kompetitif.
Gabungan hebat program bertauliah AACSB kami dan pengalaman global menyediakan anda untuk kerjaya yang berjaya.
Sembilan puluh lapan peratus graduan Susquehanna mempunyai pekerjaan dalam tempoh enam bulan selepas tamat pengajian.
Galeri
Kurikulum
Keperluan untuk Major
Apabila anda mendaftar di Susquehanna, anda akan dipasangkan dengan penasihat dan alat aplikasi untuk membimbing anda dalam perancangan dan penjadualan kursus anda. Berikut adalah petikan daripada katalog kursus lengkap. Pelajar yang mendaftar mengikuti keperluan katalog kursus untuk tahun akademik di mana mereka mengisytiharkan setiap jurusan dan/atau minor, berunding dengan penasihat mereka dan Alat Perancangan Akademik.
Keperluan untuk Jurusan yang ditawarkan oleh Jabatan Pengurusan dan Pemasaran
Pelajar melengkapkan kursus asas perniagaan dan jurusan perniagaan antarabangsa, pemasaran jenama mewah dan pengurusan, pengurusan atau pemasaran. Tiada gred di bawah C- akan diterima untuk memenuhi keperluan utama atau dalam mana-mana kursus asas.
Sekatan pengiraan dua kali
Tiada pelajar boleh mempunyai lebih daripada satu jurusan dalam Sekolah Perniagaan Sigmund Weis. Pelajar yang ingin mempelajari bidang mata pelajaran tambahan dalam kurikulum Sekolah Weis harus berunding dengan penasihat mereka tentang mengisytiharkan pelajar bawah umur akademik.
Kursus Asasi Perniagaan
Tahun 1
- 4 atau 2 MGMT-195 Perspektif Perniagaan Global atau MGMT-138 Asas Perniagaan
- 4 ECON-201 Prinsip Makroekonomi
- 4 ECON-202 Prinsip Mikroekonomi
- 4 Statistik Perniagaan MGMT-202
- atau MATH-108 Pengenalan kepada Statistik
- atau Kaedah Statistik MATH-180
- atau PSYC-123 Statistik untuk Sains Tingkah Laku
Tahun 2
- 4 Pengumpulan dan Pemodelan Data INFS-174
- 4 Perakaunan Kewangan ACCT-200
- 4 ACCT-210 Persekitaran Undang-undang
- 2 INFS-233 Pembuatan Keputusan Berdasarkan Data
- 4 Prinsip Pengurusan MGMT-240
- 4 Pemasaran MKTG-280
- 2 MGMT-105 Pengenalan kepada Pembangunan Profesional
Tahun 3
- 4 ACCT-330 Perakaunan Pengurusan
- 4 FINC-340 Pengurusan Kewangan Korporat
Tahun 4
- 4 INFS-472 Data Insight dan Visualisasi
- 4 Dasar dan Strategi Perniagaan MGMT-400
- 4 MGMT-404 Etika Perniagaan Global
Tiada gred di bawah C- akan diterima ke arah pengijazahan untuk kursus asas; apabila memperoleh gred di bawah C- dalam kursus asas, pelajar mesti mengambil semula kursus pada semester berikutnya di mana ia ditawarkan. Penerangan kursus yang disenaraikan kemudian dalam katalog mengenal pasti prasyarat, dan ini mencadangkan tahap susunan tertentu dalam melengkapkan asas. Sebagai tambahan kepada asas, pelajar perniagaan semester pertama mendaftar dalam MGMT-195 Perspektif Perniagaan Global (empat jam semester), yang menyediakan pengenalan kepada pengajian liberal dan kehidupan kolej, serta gambaran keseluruhan bidang fungsi perniagaan, peluang kerjaya, dan kurikulum Sekolah Sigmund Weis. Kursus ini memenuhi keperluan Seminar Tahun Pertama Kurikulum Pusat.
Major Pemasaran
Pemasaran melibatkan pengurusan antara muka antara organisasi dan pelanggannya dengan menentukan keperluan dan tingkah laku mereka dan menyampaikan nilai yang memuaskan keperluan kepada mereka sambil memenuhi matlamat organisasi. Pemasaran mempunyai peranan asas dalam hampir semua keputusan perniagaan dan dalam mengarahkan usaha organisasi yang dipacu pelanggan. Pemasaran adalah penting bukan sahaja kepada peruncit, pemborong dan pengilang tetapi juga kepada peguam, akauntan, muzium, hospital, kolej, seni persembahan dan kumpulan tindakan politik.
Jurusan pemasaran memerlukan penyelesaian asas perniagaan dan 24 jam semester seperti berikut:
- 2 MKTG-317 Pemasaran Antarabangsa
- 4 Pemasaran Digital MKTG-320
- 2 MKTG-321 Pemasaran Media Sosial
- 4 MKTG-381 Penyelidikan Pemasaran
- 4 MKTG-382 Tingkah Laku Pengguna
- 4 Analisis Pemasaran MKTG-488
- 4 Pilih daripada yang berikut (minimum 4 jam semester):
- 4 LBMM-216 Pengenalan kepada Pemasaran dan Pengurusan Jenama Mewah
- 4 LBMM-316 Penjenamaan Mewah Termaju
- 4 LBMM-385 Runcit & Visual Merchandising
- 4 Kempen Pengiklanan COMM-418
- 4 MGMT-416 Harta Intelek dan Perniagaan
- 2-4 MKTG-486 Topik dalam Pemasaran
- 4 PSYC-230 Psikologi Sosial
Keperluan untuk Minor
Apabila anda mendaftar di Susquehanna, anda akan dipasangkan dengan penasihat dan alat aplikasi untuk membimbing anda dalam perancangan dan penjadualan kursus anda. Berikut adalah petikan daripada katalog kursus lengkap. Pelajar yang mendaftar mengikuti keperluan katalog kursus untuk tahun akademik di mana mereka mengisytiharkan setiap jurusan dan/atau minor, berunding dengan penasihat mereka dan Alat Perancangan Akademik.
Kecil dalam Pemasaran
Di bawah umur dalam pemasaran memerlukan 20 jam semester. Untuk melengkapkan minor, pelajar mesti mempunyai GPA sekurang-kurangnya 2.00 dalam kerja kursus minor dan tiada gred di bawah C- dalam kursus yang dipilih daripada yang berikut:
- 4 Pemasaran MKTG-280
- 16 Pilih daripada yang berikut:
- 4 LBMM-216 Pengenalan kepada Pemasaran dan Pengurusan Jenama Mewah
- 4 Pemasaran Digital MKTG-320
- 4 LBMM-316 Penjenamaan Mewah Termaju
- 4 MKTG-381 Penyelidikan Pemasaran
- 4 MKTG-317 Pemasaran Antarabangsa
- 4 MKTG-382 Tingkah Laku Pengguna
- 4 LBMM-385 Runcit & Visual Merchandising
- 4 Kempen Pengiklanan COMM-418
- 2-4 MKTG-486 Topik dalam Pemasaran
- 4 Analisis Pemasaran MKTG-488
Sekatan pengiraan dua kali untuk kanak-kanak bawah umur antara disiplin
Hanya 4 jam semester minor ini boleh dikira dua kali dalam jurusan pelajar.
Nota: kanak-kanak di bawah umur tidak tersedia untuk pelajar yang mengambil jurusan pemasaran dan pengurusan jenama mewah.
Pilihan Kursus
Kursus Pemasaran dan Pengurusan Jenama Mewah
- LBMM 216 Pemasaran & Pengurusan Jenama Mewah, Kredit: 4
- LBMM 316 Penjenamaan Mewah Termaju, Kredit: 4
- LBMM 385 Peruncitan dan Visual Merchandising, Kredit: 4
Kursus Pengurusan
- MGMT 102 Perspektif Perniagaan Global, Kredit: 4
- MGMT 105 Pengenalan kepada Pembangunan Profesional, Kredit: 2
- MGMT 138 Asas Perniagaan, Kredit: 2
- MGMT 195 Perspektif Perniagaan Global, Kredit: 4
- Statistik Perniagaan MGMT 202, Kredit: 4
- MGMT 230 Meneroka Peluang Keusahawanan, Kredit: 4
- MGMT 240 Prinsip Pengurusan, Kredit: 4
- MGMT 290 Pengurusan Bukan Untung, Kredit: 4
- Logistik Rangkaian Bekalan Global MGMT 315, Kredit: 2
- MGMT 333 Usaha Baharu: Bermula untuk Keluar, Kredit: 4
- Perniagaan Antarabangsa MGMT 350, Kredit: 4
- Seminar MGMT 351 dalam Operasi Perniagaan Eropah, Kredit: 2
- MGMT 360 Pengurusan & Tingkah Laku Organisasi, Kredit: 4
- MGMT 361 Pengurusan Sumber Manusia, Kredit: 4
- Undang-undang Pekerjaan MGMT 362, Kredit: 2
- MGMT 373 Mengurus untuk Kelestarian, Kredit: 4
- MGMT 379 Perhubungan Perniagaan-Kerajaan, Kredit: 2
- Pengurusan Operasi MGMT 390, Kredit: 4
- Dasar dan Strategi Perniagaan MGMT 400, Kredit: 4
- MGMT 404 Etika Perniagaan Global, Kredit: 4
- Pengurusan Antarabangsa MGMT 410, Kredit: 2
- MGMT 416 Harta Intelek & Perniagaan, Kredit: 4
- MGMT 434 Pengalaman Keusahawanan, Kredit: 4
- MGMT 437 Keusahawanan Lestari, Kredit: 4
- Pengurusan Jualan MGMT 438, Kredit: 4
- MGMT 464 Reka Bentuk Struktur Pampasan, Kredit: 2
- Pengurusan Prestasi MGMT 465, Kredit: 2
- Rundingan MGMT 466, Kredit: 2
- MGMT 467 Topik dalam Pengurusan, Kredit: 2–4
- MGMT 468 Wanita dalam Organisasi, Kredit: 2
- Kajian Bebas MGMT 501, Kredit: 1–4
- MGMT 502 Penyelidikan Kanan, Kredit: 1–4
- MGMT 503 Latihan Perniagaan, Kredit: 1–4
Kursus Pemasaran
- Pemasaran MKTG 280, Kredit: 4
- MKTG 317 Pemasaran Antarabangsa, Kredit: 2
- Pemasaran Digital MKTG 320, Kredit: 4
- MKTG 321 Pemasaran Media Sosial, Kredit: 2
- Penyelidikan Pemasaran MKTG 381, Kredit: 4
- MKTG 382 Tingkah Laku Pengguna, Kredit: 4
- Strategi dan Pengurusan Pemasaran MKTG 485, Kredit: 2
- MKTG 486 Topik dalam Pemasaran, Kredit: 1–4
- Analisis Pemasaran MKTG 488, Kredit: 4
Kursus Program Sigmund Weis School of Business London
- INTD 133 Teater British, Kredit: 4
- INTD 134 British History/Culture London, Kredit: 4
- OFF SWSB SWSB London Perancangan Program, Kredit: 1
- OFFR SWSB SWSB London Refleksi Program, Kredit: 1
Hasil Program
Matlamat pembelajaran:
- Menunjukkan pemahaman tentang tingkah laku organisasi utama/konsep pengurusan am, teori, dan aplikasinya (seperti motivasi, pasukan, dan membuat keputusan).
- Menunjukkan pemahaman tentang peranan kepimpinan dalam organisasi baik di peringkat mikro (individu, pasukan) dan di peringkat makro organisasi (cth, pengurusan strategik, struktur organisasi).
- Tunjukkan pemahaman tentang bagaimana konsep pengurusan perniagaan berkaitan dengan perkhidmatan kepada orang lain, tanggungjawab sosial organisasi dan dasar kerajaan.
Peluang kerjaya
Pelajar kami mendapat pekerjaan dan latihan di:
- Aerotek
- American Express
- Strategi BWG
- Check Point
- Syarikat Perkhidmatan Perbadanan
- Kumpulan FDM
- Ipreo
- Jambatan Pasar
- Metrik Pasaran
- Mayer Brown
- Komponen Perubatan Inc
- Nologo MGMT
- Jenama Nukleus
- Petsmart
- Kod Sosial
- Kumpulan Sparks
- Smathers Branson
- Steaz
- Industri Techtronic
- Vanguard
- Wyndham Seluruh Dunia
- Yelp
English Language Requirements
Sahkan penguasaan bahasa Inggeris anda dengan Ujian Bahasa Inggeris Duolingo! DET ialah ujian Bahasa Inggeris dalam talian yang mudah, pantas dan berpatutan yang diterima oleh lebih 4,000 universiti (seperti ini) di seluruh dunia.
Mengenai Sekolah
Soalan
Kursus Serupa
BSc (Hons) Pengurusan Perniagaan dengan Pemasaran dengan Tahun Asas dan Penempatan
- London, United Kingdom
- Manchester, United Kingdom + 1 lebih
BA dalam Pentadbiran Perniagaan: Pemasaran Strategik
- Prague, Republik Czech
BA (Kepujian) Perniagaan (Pemasaran) (CMI)
- Online