BA dalam Perdagangan dan Pemasaran
University Of Debrecen
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Debrecen, Hungary
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
Minta maklumat
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* setiap tahun
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Disiplin akademik: Sains Ekonomi
Ijazah Sarjana Muda Sastera (BA)
Kelayakan: Ahli Ekonomi dalam Perdagangan dan Pemasaran
Tempoh: 7 semester
Kredit yang diperolehi: Ijazah Sarjana Muda memerlukan penyempurnaan 180 kredit 30 (ETC).
Matlamat program ini: Tujuan program ini adalah untuk menyediakan pakar dalam bidang ekonomi dan perniagaan dengan kecekapan dan kemahiran pemasaran dan pemasaran, yang mampu memperoleh dan memasarkan pelbagai produk dan perkhidmatan, dan mengatur dan mengurus kegiatan komersil perusahaan kecil dan menengah.
Syarat kemasukan: - Sijil sekolah tinggi - Kemahiran bahasa Inggeris (TOEFL 513 / IELTS 5.5 / peperiksaan lisan) - peperiksaan masuk dalam matematik dan bahasa Inggeris (bertulis dan lisan)
Kuliah, Seminar: Amalan 40%: 60%
Mata pelajaran utama biasanya termasuk: Pengantar Ekonomi, Matematik, Asas Pemasaran, Perakaunan Kewangan Antarabangsa, Komunikasi, Perniagaan Undang-undang Sivil, Kajian EU, Falsafah, Sosiologi, Informatika Perniagaan, Ekonomi Mikro, Pengantar Perniagaan, Kewangan, Bahasa Perniagaan, Statistik, Komoditi Komersial Keterangan, Pengurusan, Macroekonomi, Pengurusan Proses Penciptaan Nilai, Bahasa Perniagaan, Perangkaan, Kewangan Korporat, Pengurusan Pemasaran, Ekonomi Persekitaran, Ekonomi Antarabangsa, Perniagaan Undang-undang Awam, Perancangan Perniagaan, Penyelidikan Pemasaran, Komunikasi Pemasaran, Teknik Perdagangan Asing, Sistem, Ekonomi Perdagangan, Kelakuan Organisasi, Pengurusan Produk dan Jenama, Harga dalam Pemasaran, Pemasaran Perkhidmatan, Perancangan dan Analisis Saluran Pemasaran, Pemasaran Antarabangsa, Perancangan Pengiklanan dan Periklanan, Pemasaran Nirlaba dan SME, Tata Cara Amalan Perniagaan
Latihan, amalan: Pelajar perlu melengkapkan amalan semester di syarikat multinasional atau tempatan, atau di organisasi bukan keuntungan.
Prospek kerjaya: Graduan boleh melanjutkan ke pelbagai kerjaya khusus subjek dalam pengiklanan, perhubungan awam, atau rekening, jenama, pemasaran atau pengurusan jualan. Program ini menyediakan 18 pelajar dengan pengetahuan latar belakang yang diperlukan untuk meneruskan fasa kedua (MA) dan kemudian fasa ketiga (Ph.D.) latihan.
Yuran: Yuran permohonan 150 USD, yuran prosedur masuk 350 USD
Yuran pengajian: 6,000 USD / tahun